دکتر هادی زارعی

مدیرعامل شرکت مشاوران کاوش------------------------ دکتری مدیریت فناوری از دانشگاه تهران

دکتر هادی زارعی

یک دهه فعالیت شرکت مشاوران کاوش

  • ۴۲

شرکت مشاوران کاوش در فروردین سال 1393 تاسیس شد. اینک ده سال از تاسیس این شرکت گذشته است و اکنون وارد یازدهمین سال فعالیت این شرکت شده ایم.

شروع کاری شرکت در یک اتاق 10 متری بدون پنجره در طبقه پنجم بدون آسانسور یک ساختمان قدیمی بود. در واقع واحدی بود که چهار تا اتاق داشت و مالک هر اتاق را به یک شرکت اجاره داده بود. خداراشکر بعد از دوسال توانستیم یک دفتر نقلی در حوالی خیابان آزادی بخریم که واقعا بسیار مناسب بود. در سال 1400 تصمیم گرفتیم به پارک فناوری پردیس منتقل شویم و با واگذاری واحد قبلی، یک واحد در پارک فناوری پردیس خریداری نمودیم و اینک نیز در آن مستقر هستیم.

در شروع کار شرکت بیشتر دوره های آموزشی برگزار می کردیم و کم کم به مطالعات امکان سنجی برای بخش خصوصی روی آوردیم. اصلا برای بخش دولتی کار نمی کردیم. از سال 96 کار صدور گواهینامه های ایزو را هم در کنار فعالیت های قبلی شروع کردیم. همچنین از سال 96 وارد پروژه های بخش دولتی شدیم. پروژه های دولتی از نظر مالی واقعا برایمان خوب بود ولی خب چالش های خودش را هم دارد. از جمله دیرپرداخت کردن و ...

در این سال ها شرکت بالا و پایین زیاد داشته است. بعضی مواقع خیلی خوب بوده است و گاهی پیش آمده است که چندین ماه فعالیت آنچنانی نداشته ایم. ولی واقعا همیشه لطف خدا را احساس کرده ایم. امیدوارم سال های آینده با تجربه گرفتن از اشتباهات گذشته و رفع کاستی ها بهتر و پرقدرت تر پیش برویم.

ان شاالله...